lunes, 28 de enero de 2013

Pijama-manta



Aquí teniu, acabat de fer, un pijama-manta (tal com diria la meva sogra, una-manta-que-anda!)que he fet amb felpa tedy d'una manta i aprofitant la cremallera i els punys d'unes desuadores velles (cent per cent reciclat!). Feia setmanes que volia fer-n'hi un per quan anem a buscar-lo al vespre a casa els avis i ja va amb pijama. A més, ho aprofitaré com a cos per la disfressa de carnestoltes que li estic preparant. Ja us l'ensenyaré quan la tingui acabada.





Aquí tenéis, recién hecho, un pijama-manta (o como diría mi suegra, una-manta-que-anda!) que he hecho con felpa tedy de una manta y aprovechando la cremallera y los puños de unas sudaderas viejas (cien por cien reciclado!). Hacía semanas que quería hacerle uno para cuando vamos a buscarlo por la noche en casa de los abuelos y ya lleva el pijama. Además, lo aprovecharé como cuerpo para el disfraz de carnaval que le estoy preparando. Ya os la mostraré cuando la tenga acabada.

4 comentarios:

  1. Que xulaaaaa!!!!d'on has tret el patró?
    Estàs feta una artista!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Vaig fer jo el patró calcant un polar i uns pantalons de xandall, i medint la distància entre espatlla i turmell, i espatlla i entre-cuix. Del dibuix obtingut, baix tallar-lo seguint l'entrecuix cap dalt per fer les dues meitats de davant i el darrera fent-lo tot sencer. Les maniques més del mateix, vaig calcar les mànigues del mateix polar tinguent en compte que havia de ser el dibuix doble per poder-lo cosir fent la màniga. De fet, gairebé tot el que he fet, sempre ho faig així.

      Eliminar
  2. molt xulo!! per aquest hivern ja faig tard, però m'ho apunto pel següent!

    ResponderEliminar