viernes, 8 de febrero de 2013

Club de Costura

     Avui el que us vull mostrar no ho he fet jo. Fa uns mesos amb unes amigues i companyes de feina vam decidir fer un grup de costura. Ens comuniquem per WhatsApp i ens enviem els treballs que anem fent per anar-los compartint.


  Hoy lo que os quiero mostrar no lo he hecho yo. Hace unos meses con unas amigas y compañeras de trabajo decidimos hacer un grupo de costura. Nos comunicamos por WhatsApp y nos enviamos los trabajos que vamos haciendo para ir compartiéndolos.

    


     La Maria és la que em va iniciar al món de la costura i les aplicacions. Sobretot fa cosetes per la seva filla Júlia i les seves nebodes.


   María es la que me inició en el mundo de la costura y las aplicaciones. Sobre todo hace cositas por su hija Júlia y sus sobrinas.















     La Carme fa mitja i, gràcies a la Maria, també ha començat a fer algunes aplicacions.


         
     Carme hace punto y, gracias a María, también ha empezado a hacer algunas aplicaciones.






















     


La Núria sobretot fa anar el ganxet, i també les agulles de mitja.



   Núria sobretodo hace ganchillo y punto.





    
















     La Leo és la incorporació més recent al nostre Club. És la germana de la Maria i amb el seu ajut aquest coixí ha estat el seu primer treball. I avui ha fet la seva primera aplicació.

   Leo es la incorporación más reciente a nuestro Club. Es la hermana de María y con su ayuda este cojín ha sido su primer trabajo. Y hoy ha hecho su primera aplicación.






















         L'Elena és la que va iniciar a la Maria en la costura. Ès la única que ha anat a classes de costura però des de fa uns mesos s'ha pres un temps sabatic de l'agulla i fils, en Pol i la Carla no li deixen gaire temps.



         I per últim, hi ha la Gemma. Encara és reticent a comprar-se una màquina de cosir però tot arribarà... Ella és més pràctica i ha començat aprenent a fer les vores dels pantalons. Tot i que  us haig de dir que s'està fent un bolso i que quan el tingui acabat ja us ensenyaré. 


  Elena es la que inició a María en la costura. Es la única que ha ido a clases de costura pero desde hace unos meses se ha tomado un tiempo sabático de la aguja e hilos, Pol y Carla no le dejan mucho tiempo.

  Y por último, está Gemma. Todavía es reticente a comprarse una máquina de coser pero todo llegará... Ella es más práctica y ha comenzado aprendiendo a hacer los bordes de los pantalones. Aunque tengo que decir que se está haciendo un bolso y que cuando lo tenga terminado ya os enseñaré.








No hay comentarios:

Publicar un comentario