martes, 16 de abril de 2013

Una altre motxilla / Otra mochila

             Fa uns dies, la Dolors em va ensenyar aquest magnífic quadre fet a punt de creu del Rei León amb el nóm d'en Mario que ella mateixa va fer. Em va dir que volia enganxar-lo a una motxilla per regalar-li a en Mario i em vaig oferir a fer-li.

        Ruc de mi que em pensava que li havia fet fotografies i només tinc aquestes dues fetes amb el mòbil que havia fet per ensenyar a les noies del Club de Costura...


   Hace unos días, Dolors me enseñó este magnífico cuadro hecho a punto de cruz del Rey León con el nombre de Mario que ella misma había hecho. Me dijo que quería pegarlo a una mochila para regalarsela a Mario y me ofrecí a hacerle.

    Tonta de mí que creía que le había hecho fotografías y sólo tengo estas dos hechas con el móvil que había hecho para enseñar a las chicas del Club de Costura ...

1 comentario:

  1. uauuuuuuuu quina passada aquest rei lleó!! i la idea de posar-ho a una bossa estupenda.
    Enhorabona per la feina.

    ResponderEliminar