jueves, 23 de mayo de 2013

Setmana de desitjos / Semana de deseos

Aquesta setmana hem rebut diversos desitjos pel projecte del Bai Jia Bei. 
       Fa uns dies vam rebre el de l'Alba i en Manel. Una amiga de tota la vida, amb qui vaig créixer i amb qui vaig compartir moments importants. Han escrit el seu desig a mode d'una emotiva carta pels dos petits. Moltes gràcies als dos, estic segura que els encantarà!

    Esta semana hemos recibido varios deseos para el proyecto del Bai Jia Bei.
   Hace unos días recibimos el de Alba y Manel. Una amiga de toda la vida, con quien crecí y con quien compartí momentos importantes. Han escrito su deseo a modo de una emotiva carta por los dos pequeños. Muchas gracias a los dos, estoy segura de que les encantará!



Diumenge vaig tenir la sort de compartir esmorzar i matí amb la Kuka, del blog kuka&bubu. I mireu quina preciosa tela va escollir pels seus desitjos. Us haig de dir que penso que deu seu una mica bruixeta, perquè sense que jo li hagués dit res, em va dir que tenia la intuïció que la que ve serà una nena! I tot sembla apuntar que la seva intuïció no falla! Moltes gràcies bonica, estaran encantats amb els teus desitjos, segur!

  Domingo tuve la suerte de compartir desayuno y mañana con Kuka, del blog Kuka&bubu. Y mirad qué preciosa tela escogió por sus deseos. Tengo que decir que pienso que debe de ser un poco brujita, porque sin que yo le hubiera dicho nada, me dijo que tenía la intuición de que la próxima será una niña! Y todo parece apuntar que su intuición no falla! Muchas gracias guapa, estarán encantados  con tus deseos, seguro!




Uns dies abans, havíem rebut la tela i un desig dels meus tiets Carmen i Francisco. I dic un desig perquè només han escrit el d'en Pau, i l'altre em van dir que prefereixen esperar a que es confirmin que serà una nena. Doncs moltes gràcies a vosaltres també!

    Unos días antes, habíamos recibido la tela y un deseo de mis tios Carmen y Francisco. Y digo un deseo porque sólo han escrito el de Pau, y el otro me dijeron que prefieren esperar a que se confirmen que será una niña. Pues muchas gracias a vosotros también!    

5 comentarios:

  1. Bruixeta bruixeta jo! De debó que no sé perquè tenia l'intuïció!! Coses que passen!!
    Que bé que hagis rebut tantes teles en poc temps, d'aquí poc et podràs fer una idea de com et pot quedar la manteta!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies pels teus desitjos, em van agradar molt!

      Eliminar
  2. ¡Qué proyecto tan bonito con los deseos de tantas personas queridas!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. La verdad es que lo descubrí poco después de que naciera Pau y des de entonces que lo tenia en mente!

      Eliminar
    2. La verdad es que lo descubrí poco después de que naciera Pau y des de entonces que lo tenia en mente!

      Eliminar