lunes, 17 de junio de 2013

Desig postal / Deseo postal


 Mireu quina agradable sorpresa vam tenir divendres quan va anar a recollir el correu de la bústia. Teníem carta de Luxemburg! Molts dels que em coneixeu ja deveu suposar qui era el remitent. En Martin i la Joana ens han fet arribar un retall de tela preciós pel Bai Jia Bei, i unes postals pels petits amb uns desitjos molt bonics! De la Joana només us diré que ens vam conèixer de molt nenes i que després duns anys de no tenir gaire relació, ens vam retrobar en un pis destudiants compartint habitació i vam recuperar la nostre amistat. Així que us podeu imaginar com marriba a conèixer!
    
 Mirad que agradable sorpresa tuvimos el viernes cuando fuimos a recoger el correo del buzón. Teníamos carta de Luxemburgo! Muchos de los que me conocéis ya debéis suponer quién era el remitente. Martin y Joana nos han hecho llegar un recorte de tela precioso para el Bai Jia Bei, y unas postales para los peques con unos deseos muy bonitos! De Joana sólo os diré que nos conocimos de muy niñas y que después de unos años de no tener mucha relación, nos reencontramos en un piso de estudiantes compartiendo habitación y recuperamos nuestra amistad. Así que os podéis imaginar cómo me conoce!



 Moltes gràcies per la vostre col·laboració i per la felicitació que vau enviar per mi, ens ha encantat!

 Muchas gracias por vuestra colaboración y por la felicitación que envió por mí, nos ha encantado!

6 comentarios:

  1. Qué detalles tan bonitos estáis recibiendo, se nota que hay mucha gente que os quiere.
    Besos

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. La verdad es que supongo que parte de la gracia de la manta es que los peques se sienten arropados por toda la gente a la importan. La verdad, es muy reconfortante para mi, cada vez que alguien me hace llegar un trocito.

      Eliminar
  2. Quina foto més xula que ha quedat!!! Quin honor tenir una entrada al blog!!! Records des de Luxembourg!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Suposo que no ho dubtaves que tindrieu una entada? El que realment és xulo és el vostre detall, moltes gràcies!

      Eliminar