lunes, 20 de enero de 2014

Bata express

En Pau, a escola, no porta bata però en té una per quan fan activitats en que es poden embrutar més de l’habitual (pintura, fang, cuina…). La que tenia, li anava realment petita (a principi de curs ja li justejava però no vaig tenir temps de fer-n’hi una altre, i ja no hi vaig pensar més fins divendres que la professora m’ho va recordar!). Així és que, cap de setmana de costura per a una bata nova; bata express!

Pau, en la escuela, no lleva bata pero tiene una para cuando hacen actividades en que se pueden ensuciar más de lo habitual (pintura, barro, cocina ...). La que tenía, le iba realmente pequeña (al inicio de curso ya le iba muy justa pero no tuve tiempo de hacerle otra, y ya no volví a pensar más en ella hasta el viernes que la profesora me lo recordó!). Así es que, fin de semana de costura para una bata nueva; bata express!



He pres com a patró la que ja tenia i la tela del cos és la mateixa que la de la bosseta de l’esmorzar que li vaig fer a l’inici del curs. La vaig comprar a la botiga d’un magrebí que hi ha a Salt i que té una gran varietat de teles a un preu més que assequible que vaig descobrir gràcies a l’Anna del Petit Taller de Costura. Les mànigues i la butxaca són de tela de patchwork de la mateixa botiga.


He tomado como patrón la que ya tenía y la tela del cuerpo es la misma que la de la bolsita del desayuno que le hice al inicio del curso. La compré en la tienda de un magrebí que hay en Salt y que tiene una gran variedad de telas a un precio más que asequible, que descubrí gracias a Anna del PetitTaller de Costura. Las mangas y el bolsillo son de tela de patchwork de la misma tienda.

6 comentarios:

  1. és molt xula!!!! i fa molt per fer activitats divertides! :-) els colors són preciosos i les ratlles, genials!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies! Volia fugir de les bates típiques de quadrets vichy, i aquesta tela és tant vistosa que vaig pensar que faria el fet.

      Eliminar
  2. Molt divertida! Això de les feines express són un fort de les mares !

    ResponderEliminar
  3. És súper maca!!! A la guarderia de la Valentina tampoc fan servir bata i la veritat és que de vegades ho agrairia perquè arriba a casa feta un cristo. Però a casa sí que en fem servir una quan pintem o fem coses que embruten.

    ResponderEliminar
  4. Qué xula! I a més fa conjunt amb la bosseta!! Fantástic!!
    Jo també he anat un parell de cops a la botiga de Salt!! També la vaig descobrir gràcies a l'Anna!!
    Molts petonets!!

    ResponderEliminar