lunes, 28 de julio de 2014

A, B, C...

 He estat desconnectada de la blogosfera per culpa de les poques hores que tenen els dies des de que m'he reincorporat a la feina. Aquí teniu un joc per aparellar lletres que vaig fer per en Pau. Com que les lletres li resulten menys interessants que els números he hagut d'empescar-me diferents maneres de presentar-los-hi, a veure si mica en mica les anem aprenent.

He estado desconectada de la blogosfera por culpa de las pocas horas que tienen los días desde que me he reincorporado al trabajo. Aquí teneis un juego para emparejar letras que hice para Pau. Como las letras le resultan menos interesantes que los números he tenido que ingeniarme diferentes maneras de presentarselas, a ver si poco a poco las vamos aprendiendo.


Aquest està fet amb lletres de goma eva auto-adhesives col.locades al damunt de taps de plàstic, i una làmina plastificada amb totes les lletres. 

Éste está hecho con letras de goma eva auto-adhesivas colocadas encima de tapones de plástico, y una lámina plastificada con todas las letras.

2 comentarios:

  1. em sembla una idea molt original!! pots afegir iman als taps i fer un joc amb la nevera ;-)

    ResponderEliminar
  2. Qué buena idea! Lo guardo en favoritos para mi peque que en breve lo usará. Gracias por compartir

    ResponderEliminar